Pensionärsliv med Sebbe

Det var en helt galen fest hemma hos mig igår...eller eh...nej, vänta nu. Det var bara Ida och Sebbe som drack varsin öl/ cider och funderade över våra pensionärsliv. Kom fram till att vi kände oss mer som ett kroghatande par 60-åringar. Tragiskt. Men sant.


Har Sebbes mössa på huvudet. Därav "frisyren".

Efter livsfilosofin blev det filmmys och idag fortsatte vårt pensionärsliv med frukost, tidningsläsande, babbel, UNO-spelande (vilket sög eftersom jag vann typ fyra omgångar av femton) :P och långpromenad samt lite mys i vårsolen :)


Jag hade problem med att välja skor inför promenaden. Mina converse VS Sebbes jätteskor.






Sebbe och Rubin i hagen :)
Dagens bästa var nog ändå när jag kröp under stängslet och Sebbe klev ÖVER för att komma in i hagen. Haha, sjukt!



Gjorde en snabbmålning av naglarna förut. Ni ser resultatet ovan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0