What to do denna lediga dag?

Klockan är bara elva och jag har redan gjort allt som stod på dagens lista. Körlektion och plugg. Eller ja, stallet har jag inte varit i ännu så antingen blir det en tur dit i eftermiddag för lite pyssel och ridning, eller så väntar jag tills ikväll när Lina och Sofia kommer. Vi får se hur det blir.

Såååå då återstår frågan. Vad göra nu?

Vika högen med tvätt som hamnat på skrivbordet bredvid datorn? Städa mina lådor? Tvätta mina sminkpenslar? Plugga mer? Äta något?
Ja, ni ser ju själva. Valmöjligheterna är för många så jag antar att jag inte kommer göra något av det ;)

Vi hörs sen! :)
Bjuder på en tigerbild jag tog på Teneriffa i vintras :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0