Vad jag ska göra när jag tagit körkort:

  • Fira genom att åka till Horse Farm med Lina och shoppa. Vi pratade om affären idag och jag sa att jag ville åka dit. Det ska vi också, sa Lina. När du har tagit körkort och kör oss dit.

 

  • Åka till Linas landställe med hästarna och bada och sova över och så vidare. Mysigt! Fast det blir nog inte förän till sommaren om det blir av.

 

  • Åka till sommarstugan med Sebastian.

 

  • Åka till sommarstugan med tjejerna.

 

  • Köra till och från jobbet blåsiga dagar som idag och när det blir vinterväder ute.

 

  • Massa mer som jag inte kommer på just nu.
 
Här Ida Arvidsson, har du motivationen. Du måste plugga för att komma dit bara. Sååå öppna boken! NU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0