Svarten pussas

Efter körlektion med annan lärare (som för övrigt var skitrolig), och jobb blev det övningskörning med mamma. Gick helt okej och jag gjorde bra parkeringar. Försökte träna på det jag lärt mig på lektionen imorse.

Sen stallet och när jag ropade på Svarten i hagen kom han fram och gav mig en puss! Sååå söt!
Satte mig på huk cirka tio meter framför honom och pratade med överdrivet glad "bebisröst" och då kommer han glatt fram och trycker mulen i ansiktet på mig. Finaste ponnyn. Det är sådana stunder i stallet man verkligen uppskattar.

Sen blev det skrittrunda 40 minuter med Sofia som sällskap. Mys!

Känner att pussfaktorn är hög här på bloggen. Är det inte Sebbe så är det Svarten, haha! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0