Några av favoriterna

Mår inte bra idag. Halsen gör ont och det känns som om huvudet inte riktigt sitter där det ska. Så har tagit det lugnt idag och framkallat bilderna ni ser här under. Så när de kommer ska de sättas in i mina nya ramar.

Annars har jag bara varit i stallet en sväng för att mata och haltkolla hästen. Han är bättre som tur är. Sen promenerade jag hem igen. Musik i lurarna och det blev nästan en powerwalk istället fast jag skulle gå sakta för att inte anstränga halsen.
 
Nu ska jag återgå till teoripluggandet och halstablettätandet. Hejsvejs!
 
P.S. Den som har tråkigt är varmt välkommen hit med en flaska coca cola. Det hade varit uppskattat! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0