I love you

Sov läääänge idag och när jag och älskling lyckats ta oss upp blev det snabbsminkning (för min del då alltså) och sedan gick vi ut och fotade lite.

Så nu har jag äntligen bilder till alla mina nya ramar. Ska bara framkalla dem nu.

Vi ser kanske inte överdrivet glada ut på just denna bilden, men visar ändå för att själva grejen var att få med längdskillnaden på bild. Kanske var vi också lite trötta efter alla mina "höjdhopp".
Håll utkik efter nästa inlägg så förstår ni kanske vad jag menar ;)

Lite senare åkte jag och Alexander till stallet och jag tog en tur med Svarten. Han hade världens pokerface idag och spelade lugn och lunkade på i sakta mak, tills vi bara hade en liten bit kvar till stallet, då hoppeliskuttade han igen. Snacka om överskottsenergi!
 
Såg för första gången i mitt liv en livs levande huggorm ute idag. Har aldrig stött på det tidigare när jag varit ute.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0