Effektiv är mitt andranamn

Tjoo!
Klockan är bara två och jag har redan hunnit jobba klart för dagen, ätit lunch och pluggat lite teori. Nu är även "Svåraste frågorna" avklarade så nu är det repetition och maaaassaaaa plugg som gäller ett tag framöver ;)

Men nu pausar jag med lite musik och ska strax cykla till stallet tänkte jag. Ska kolla Svartens ben som för övrigt såg bra ut igår. Så om det ser rent ut (ej halt alltså) så blir det nog lite skritt imorgon eller på onsdag. Hoppas! Han får inte bli tjockare nu alltså, hehe!

Sen blir det mer teori och lite övningskörning med mamma.
Yes, jag har tagit tag i eländet och tänker bli klar. Körkört, here I come!
Bild från Tylösand.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0