Dagen

Fantastiskt nog har jag hunnit med allt jag skulle idag. Ganska ovanligt om man heter Ida nämligen.

Efter massa (nåja, mer än vanligt) plugg övningskörde jag med mamma. Det gick inte överdrivet bra precis. Parkeringarna blev bra med själva körningen var inget att hurra för. Blev tutad på i en rondell idag. Samma sak hände mig igår. Läs skylten! ÖVNINGSKÖR står det för er som har svårt att tyda den gröna skylten på bakrutan. Gaaaah!

Rondellen var helt öde och så kommer jag körandes när en bil kommer i världens fart från vänster. Jag tvekade lite och körde sedan. Tänkte att jag skulle hinna. Det gjorde jag också, fast bilen bakom fick kanske lov att sakta ner en smula och tutade därför. Eller så tutade han för att jag är så snygg. Man kan ju aldrig veta liksom.

Efter detta fixade jag med bilderna jag framkallade i måndags. De hade kommit på posten idag. Man måste bara älska fuji direkts snabba leveranser.
Sen lite mer plugg och sedan stallet. Blev en kort skrittrunda med Lina och sedan sällskapade jag och Svarten Sofia när hon red i paddocken. Gipsad hand och allt. Men det var en lycklig Sofia!

Nu har jag städat och ska plugga tills mina ögon inte orkar mer.
 
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0