Vatten i skon

Idag utser jag mig själv till dagens klantigaste.

Cyklade nämligen hem från stallet förut utan mina nycklar. I samma stund som jag parkerat och skulle låsa cykeln, insåg jag att de låg kvar i skåpet i stallet. Som tur var körde pappa mig tillbaka så att jag slapp cykla tillbaka i regnet.

När vi ändå är inne på ämnet - tror ni inte jag lyckades hälla vatten i min egen stövel när jag och Sofia skulle fylla vattenkaret ute i hagen? Jodå, det gjorde jag så bra så...

Förresten, det var inte mina stövlar, utan mammas. Lånade dom eftersom mina egna läcker in. Ännu bättre!

Innan jag lyckades med ovanstående grejer chillade jag och Sofia med hästarna.
Jag satte mig framför Svarten och lutade mig mot hans framben. Mys!
På bilden till vänster ser ni Svarten underifrån. Huvudet alltså. Till höger har vi Sofia och Fibbla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0