Underbar ledig dag

Började min lediga dag med en go sovmorgon och åt sedan äggröra till frukost. Standard om man heter Ida och har gott om tid! ;)
Sen åkte jag till stan och tog foto till mitt körkort. Sorgligt att jag ska behöva stå ut med det i hela tio år alltså, för bra blev det då inte!

Hämtade ut en bok åt mamma på biblioteket och hälsade på min farbror som hastigast. Såg även min lillasyster som var ute och övningskörde två gånger, haha!

Efter att ha ätit lunch i rasande fart hämtade min jobbarkompis Irén upp mig och så åkte vi vill IKEA. Vi shoppade lite småsaker och fikade. Sedan blev det Hööks innan vi åkte hem. Hittade inte allt jag skulle ha, men får försöka internetbeställa det när det finns i lager (vilket det skulle göra inom ett par dagar). Köpte i alla fall ridbyxorna och hoodtröjan från JH Collection samt en grimma av samma märke till Svarten.

Åkte till stallet vid sextiden och mockade och flummade med Lina, haha! Sen kom Sofia och trion var samlad. Vi red ut och fick även sällskap av Lisa och Isabella. Fem ryttare ute i mörkret alltså. Hästarna var pigga och det gick undan om man säger så...roligt var det i alla fall! :D

Imorgon blir det jobb fram till lunch och sedan mat i stan med Linnéa och Josefin. Lite dricka inför helgen ska inhandlas också.

Bilder på dagens inköp dyker upp här inom kort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0