Trött men glad

Gårdagen var mer eller mindre värdelös, men dagen idag blev desto bättre. Körde för första gången bil till jobbet och fick sedan en påse choklad från "Sanna Smaker" av en kund.
Sedan gick jag mest och längtade efter att det skulle bli kväll så att jag och Sofia kunde rida ut som vi bestämt. Efterlängtade Lina smsade vid lunchtid och berättade att hon fått högsta betyg på artikeln som jag gav respons på förra veckan. Så himla roligt! Blev verkligen glad för hennes skull. Hon frågade när jag skulle till stallet så vi bestämde tid och så.
Så idag var supertrion återförenade. Över en vecka sedan sist.

Vi hade så himla roligt. Prat, skratt, mys med hästarna och sedan skrittade vi ut en sväng som uppvärmning. Efter det blev det lite trav och galopp i paddocken. Så himla härligt att få galoppera igen! Inte kunnat göra det sedan Svarten blev halt i slutet av juli! :o
Han skötte sig finfint så jag är mer än nöjd med min fina ponny idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0