Torsdagens osamarbetsvilliga inlägg

Vilken dag! Började med att cykla till jobbet i en helt makalös regnskur. Trots att regnkläderna läckt in överallt och jag såg ut som om någon hällt en hel swimmingpool över mig, var jag på riktigt bra humör.

Jobbade fram till lunch och sedan åkte jag förbi min farbror en sväng och därefter inhandlade jag en rad födelsedagspresenter till lillasyster :)

Träffade Gabriella så blev en del prat. Vi har inte setts på jättelänge! Köpte med mig sushi hem också så det fick bli dagens lunch.

När jag var nästan hemma höll jag på att krocka med en som bor på vår gata. Vi hann båda bromsa cyklarna i tid (ca två meter från varandra) och passerade sedan varandra i väldigt låg fart. Sen gled min cykel snyggt på en hög nyklippt, blött gräs och vips så låg jag på marken! Mycket tjusigt med blött gräs över halva Ida vill jag lova!
Hon som jag nästan krockade med stannade och kollade så allt gick bra. Så snällt! :)

Det gjorde det och även om jag kommer få två blåmärken på benet så har jag inte skrapat mig någonstans alls! Lyckat fall med andra ord.

Sen blev det ridtur med Sofia.
Svarten vaccinerades idag så vi tog det rätt lugnt. Travade en del och det tyckte både jag och Svarten var superhärligt. Snart ska vi nog vara igång som vanligt igen om inte hältan fortsätter spöka.
Jag och världens bästa ponny! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0