Oct. 16, 2012

Det är så härligt när man vaknar och hela kroppen skriker att man av olika anledningar inte borde kliva upp. Helt slut i hela kroppen och lika trött som vanligt. Efter nio och en halv timma på jobbet och några timmar i stallet med min goa hjälpreda Alexander, lever jag fortfarande. Rätt otroligt ändå att det går när dagen börjar så kasst.
Jag och Alexander körde dessutom BMWn till stallet :)
Och jag hittade en groda som var klämd i stalldörren. Djurvän i all ära, men överlät utskyfflandet åt Alexander...
Vet dock inte hur det gick med den, men den hoppade i alla fall iväg.

Nu är det dusch och sömn som väntar. Börjar klockan sju imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0