Godmorgon

Godmorgon på er!

Förstår om ni undrar vad jag gör uppe och bloggar såhär tidigt. Jag har ju morgonfodringen i stallet på måndagar och går därför upp strax efter halv sex på morgonen. Så nu är hästarna färdigmatade jag jag ska strax fixa frukost till mig själv.

Blev söndagsmys med Sebbe igår.

Vaknade någon gång mitt i natten och insåg att jag hade glömt öppna fönstret. Att sova två på mitt rum utan att öppna fönstret = Kokhett.
Så gick och öppnade det och somnade sedan om. När alarmet sedan ringde och jag stack armen utanför täcket för att stänga av, insåg jag att jag frös så jag skakade! ;o

Använde Sebbe som element och var snart upptinad igen. Vi gick upp och körde direkt till stallet och gav hästarna mat.

En lite kul grej som hände när vi satte oss i bilen:
Sebbe: Övningskör-skylten...
Ida: Mm...men jag har ju körkort.
Sebbe: Jo, jag vet det, men skylten sitter uppe.
Ida: Den är där bak ja, i bagaget.
Sebbe: Men nej, den sitter uppe. Du kanske inte borde köra iväg med den uppsatt?
Ida: Jaaaahaaaaaaa! Du menar sååå, hehe! Tror Emma övningskörde igår. Jag ska ta bort den.

Min hjärna hade inte vaknat ännu. Okej?
Ovisad failbild på mig och Sebbe. Så kan det bli om en är lång och en är kort helt enkelt.
 
Nu: Frukost och sedan jobbet några timmar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0