Finally Friday!

Är helt slut efter denna vecka. Jobbat över 40 timmar och varit i stallet varje dag. Lägg till stress, dåliga matvanor och för lite sömn till detta. Inte konstigt att kroppen har börjat strejka på lite olika sätt.

Så denna helgen blir det "rehab" ;)
Vila, myspys och häst i lite mindre dos än vanligt eftersom Lovisa är hemma över helgen och tar hand om Svarten.

Förutom jobbet idag blev det lite mer handling på Coop och sedan lagade jag thaimat till familjen.

Just nu roar jag mig att lyssna på låtar som jag gillade för över fyra år sedan, haha! Ledtråd? Jonas Brothers xD

Roligare kan man alltså ha en fredagkväll. Var egentligen bjuden på fest med killarna till deras gamla klasskompisar, men känner att det blir lite väl bra att avsluta denna stressiga vecka med alkohol.

Hade helst av allt bara krypit ihop på hästryggen och tagit en sväng med hästen och sedan tjatat hål i huvudet på Sofia och Lina. Precis som jag brukar, haha! ;)

Nu ska jag sluta tjata och gå och lägga mig. Räkna inte med att jag kommer uträtta något vettigt före klockan 12.00 imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0