Att göra eller att icke göra det är frågan

Det är en mörk, kall, regnig och tråkig söndag idag. Precis när jag ätit frukost och klätt på mig ett av mina tre lager kläder (nej, jag har ingen aning om hur jag ska överleva sen när det blir minusgrader), för att åka till stallet och rida, börjar det ösregna.

Så jag smsade Sofia:

Ida: Jaha, och så gick det med den ridturen...jäkla regn!
Så kollade jag väderprognosen och det blir ju inte direkt bättre...
Sofia: Regnar det? :o
Ida: Det kan man säga ja!
Sofia: Oj då...ja här är det fint väder i alla fall!
Ida: Då får jag rida till dig! Var är du?
Sofia: Haha i Kungsbacka! Kommer du hit eller? Du kan ta Fibbla i släptåg...eller så kan vi rida två på Svarten, haha!
Ida: Hahahahaha! xD
Det hade varit ett äventyr det du! Självklart! Jag hade tagit med mig båda hästarna och satt mig själv på ett par vattenskidor/ vattenskoter/ båt bakom.
Sofia: Låter fett nice! Jag inväntar dig på Kungsmässan då. Undrar vad folk säger när du kommer in med hästarna där?

Alltså Sofia, du får inte säga sånt här till mig. Nu kan jag inte tänka på något annat än hur grymt förvånad du hade sett ut om jag plötsligt dök upp på Kungsmässan på vattenskidor. Bakom hästarna. Hahahaha! xD
 
Än är det inte för sent i alla fall. Fortsätter det regna såhär kommer jag att vara framme på nolltid! :D

Kommentarer
Postat av: Sofia

Haha vilken upplevelse detta hade varit asså! ;)

Svar: Det hade det minsann! :D
Ida Arvidsson

2012-11-25 @ 18:30:58
URL: http://sofialennerkvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0