Todays

Idag har jag:

- Vaknat upp som en zoombie eftersom jag tittade på film inatt. Vad göra när man hyrt film och de måste lämnas tillbaka liksom? "The lucky one" hette den i alla fall. En riktigt fin film!

- Jobbat och kört jobbarbilen idag igen (mycket bra där Ida)!
 
- Packat upp min packning från helgen.

- Busat med Sebbe. Tror vi har hunnit se alla Youtubes videor samt lyssnat på alla Spotifys låtar denna eftermiddag/ kväll.

- Vi tog en promenad och mötte vår gemensamma körlärare som vi hade på körskolan. Hon frågade varför vi inte var ute och körde bil nu när vi hade körkort. Hur kom det sig att vi ville sträcka på benen?
Vi glömde dock svara att vi visst har kört. Till min stuga i Haverdal i helgen...

- Pratat i telefon med mina bästa vänner Linnéa och Josefin <3

- Försökt få Sofia och Lina att ha en fotodag tillsammans med mig. Sofia har jag nog lyckats övertyga med Lina svarar inte på sms...undrar hur jag ska tolka detta ;)

Sammanfattningsvis en riktigt bra dag!

Nu är jag så glad och trött att efter New girl som börjar strax ska jag totaldäcka i nybäddad säng. Mys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0