Taggad.se

Som jag nämnt tidigare ska ett av våra två badrum renoveras. Med start imorgon. Klockan 07.00. Om jag är taggad? På att få nytt badrum, ja. På att jag måste masa mig upp hela tjugo minuter tidigare för att vara någorlunda vaken när byggjobbarna kommer, nej.

Sen är frågan var jag ska göra av mig själv under eftermiddagen, eftersom jag slutar tidigt menar jag.
Antar att jag får våldgästa någon eller kanske åka till stallet trots att Lovisa är hemma och har hand om Svarten denna veckan. Vi får se hur det blir med det.

Hur som helst, nu när hela familjen plötsligt ska få plats i samma badrum (i vanliga fall delar jag badrum med mamma och min syster delar med pappa), så fick det bli en rensning av badrumsskåpet. Blev en hel låda med grejer som nu mera finns i en av sängbordslådorna i mitt rum. Himla opraktiskt, men what to do liksom.



Kommentarer
Postat av: Linnéa

Ida!!! Om det kommer vara byggjobbare hos er hela tiden så vill jag hälsa på!! :D ;) <3

Svar: Haha, bara att komma hit! Fast kommer inte vara några här nu på ett tag tror jag ^^ <3
Ida Arvidsson

2012-11-08 @ 21:23:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0