"Snoret sprudlar..."

Sofia och skrittade en sväng i mörkret. Vi roade oss med att berätta läskiga saker/ historier för varandra och när vi sedan var tillräckligt uppjagade slutade det hela i en enda stor flummattack!

Sofia frågade om jag kunde frusta som en häst. När jag gjort det sa Sofia "Alltså när hästar frustar...har du tänkt på hur snoret sprudlar då?"
Jag dog. Bästa ordvalet någonsin! Bra där Sofia!
Lätt att jag ska använda det uttrycket nästa gång jag är förkyld!

Sen in i stallet, ett snabbt stallmöte, skriva på papper och sen hjälptes jag och Sofia åt att mocka Svartens box.
Sen fastnade vi i sadelkammaren och åt godis, klappade Lusen och flummade lite till ;)
Väldigt bra start på veckan med andra ord! :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0