Ny bil och nya leggins

Så var det fredag igen. Har jobbat och sedan handlat med pappa. Han hämtade hem vår nya bil idag så fick provköra den till och från affären. Hur go som helst att köra och det bästa är ju att den är automatväxlad. Love it!

Så nu blir det svårt att välja bil fram över, vit, svart, röd eller blå bil? Kanske vit till jobbet, svart till stallet, blå till affären och röd till shopping (stort bagageutrymme). Okej, nu börjar de spåra ur, men ska försöka ta en bild imorgon när alla fyra står på garageuppfarten. Ser så dumt ut, haha!
Och jag som ska föreställa (läs: föreställde) miljömedveten?

Nåja, ska strax krypa ner i sängen för imorgon ska jag upp tidigt och fixa staket i stallet.


Matchade mina nya leggins med en gammal tröja med likande färger, haha!
Var superlänge sedan jag hade flätor förresten, för några år sedan sov jag alltid med flätor...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0