Myslördag

Igår åkte jag med mamma och pappa och tittade på nya grejer till badrummet. Sedan red jag en sväng och fick sällskap av mamma och Susanne som var ute och gick. Svarten var pigg och det hade varit sååå skönt att låta honom springa av sig ordentligt. Men det går ju tyvärr inte för hältan.

På kvällen åkte jag hem till Sandra och Emma för kvällsmys. De har flyttat in i världens mysigaste och finaste lägenhet! :D
Sandra följde med mig och tog in hästarna och när vi kom tillbaka hade Emma hämtat maten så det var bara att hugga in. Sen åkte jag och Sandra och hyrde film och köpte godis. Vi såg "We bought a zoo" ("En ny start" på svenska). Sjukt söt film! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0