Myshelg i stugan

Hade fullt upp förra veckan med långa arbetsdagar och förberedelser inför helgen.

I fredags gjorde jag världens osmidigaste packning genom att öpnna garderoben, hålla en stor plastkasse med dragkedja under och sedan bara ösa i kläder...ett tips. Gör det inte!

Sedan åkte jag och Sebastian till Haverdal för att spendera helgen i sommarstugan. Det blev massor av godis, filmtittande och mys :)

Vi gick till havet också. Vad romantiskt, tänker ni nu.
Ska sanningen fram var den promenaden mest kall och väldigt mörk. Vi såg inte ens vattnet fast vi stod mitt på stranden typ 20 meter från vattnet :P

Sovit för en hel vecka har jag också gjort. Vi kom hem igårkväll så det blev ett snabbesök i stallet där Lina välkomnade mig hem med en kram innan jag ens hunnit stiga ur bilen ordentligt <3
Kändes som om jag inte träffat varken Lina, Sofia eller goseponnyn på evigheter!

Älskling lagar kvällsmat :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0