Made my day

Alexander och jag var i full färd med att lägga in nytt spån i Svartens box tidigare ikväll. Efter en stund kommer Anna in i stallet, ställer sig precis vid boxdörren för att prata med oss.

Efter någon minut händer följande:
Anna tittar förvånat ner på sina byxor...eh, nej jag menar långkalsonger.
Anna: Åhnej, inte nu igen!
Jag: Vaa? Vadå?
Anna: Jag glömde byxorna på jobbet igen...

Alltså Annas min! Hon såg verkligen såååå förvånad ut först och sedan såg det ut som om hon tänkte att "Jaha, då var det dags igen". Sen berättade hon att hon gjort samma sak i somras när hon försovit sig. Klivit upp, kastat sig in i bilen och kört till jobbet. Endast iförd en stor T-shirt. Hennes jobbarkompisar hade frågat om hon var färdigombytt när det enda hon tagit på sig på jobbet var ett par arbetsbyxor.

Haha, detta gjorde helt klart min dag! xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0