Fars dag

Började dagen med en minimal frukost bestående av cirka fem skedar yoghurt och ett litet glas havrechokladdryck. Jag ser nämligen ingen mening i att äta sig mätt på dagens viktigaste (mest svårätna, enligt mig då), mål om dagen när man ska till mormor och morfar sedan. Hela den goda söndagsmiddagen, men en gräddsås att dö för, avslutades med denna supergoda vita chokladmoussen med hallonspegel ovanpå. Mums!

Sedan skjutsade jag hem la familia och tog tag i tredje världskriget som utbrytit på mitt rum. Men det ser ljust ut för både golvet och så gott som hela skrivbordet är nu synligt igen!

Ska se till att bli klar med det sista nu så att jag kan starta veckan hyfsat pigg tänkte jag. Den lär bli fullspäckad precis som vanligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0