Snälla pensionärer

Övningskörde med pappa idag efter jobbet. Det gick riktigt bra och nu har jag även lärt mig hur man tankar bilen med gas :)

Dagens +: Lyckades göra en snygg parkering utanför gamla posten när pappa skulle göra ett ärende.

Dagens -: Vid stopplikt i motlut fick jag 27343943958495 kärringstopp på raken. Som tur är var vi långt ute i ingenstans och det var bara två bilar bakom. Han som stod längst bak körde om. Det kom ju inga andra bilar så det gjorde så mycket. När jag för femtioelfte gången försökte starta bilen kastade jag ett öga i backspegeln och såg att det givetvis var två pensionärer som sitter i den röda bilen bakom. Så tålmodiga och snälla så. Inget tutande, viftande, sura miner eller något sådant. Nej, det satt där tills jag långsamt rullade därifrån. Tack! Sån ska jag också bli när jag blir gammal ;)

Nu har jag nyss ätit trerätters middag á la mamma och druckit vin.

Hoppas ni får en riktigt bra helg allihop! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0