The 90's

Var inte alls sugen på att cykla till stallet i spöregn tidigare idag. Men nu i efterhand är jag så glad att jag gjorde det för oj vad jag har skrattat! :D
Mockade, fixade mat och hö och hämtade in Svarten som glatt kom fram till mig när jag ropade på honom. Började borsta lite och sen kom Lina. Det regnade en del så vi tänkte bara borsta hästarna och sedan putsa lite på sadlarna och tränsen. När vi sedan borstat och flätat svansar så slutade det regna så vi bestämde oss för att ta en tur i alla fall.

Luniman (Linas häst) tappade en av sina gummiboots så Lina fick sitta av och sätta på det igen. Sen skojade vi halva ridturen om hur hon skulle lämna tillbaka dem och säga att hon ville ha ett par nya och att det borde vara öppet köp i 15 år (japp, bootsen är så gamla). Och så vidare och så vidare. Haha! Sjukt kul hade vi i alla fall, även om det är lite svårt att beskriva exakt vad det var som var så roligt :P


Så summan av kardemumman är att 90-talet var grymt helt enkelt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0