Sunny sunday

Här kommer min helg i bilder!

Fredag
Kvällsmat på Sakura Thai med Sandra. Sen picknick vid fästningen med Sandrus, Emma, Sandra och hunden Fonzie.


Picknickoutfit och sminkning :)


Thaimat


Lite nyttigt - lite onyttigt - bra kombination


Fin utsikt


Emma och Sandra


Fonzie

Lördag
Var i sommarstugan i Haverdal hela dagen lång och firade mors dag en dag för tidigt. På kvällen fick jag köra halva vägen hem. Sen blev det thaimat (igen) och sen Eurovision Song Contest med Linnéa, Sandra, Malin och syster :)
Så sjukt najs att Loreen vann! :D

Tårta á la mamma och syster


Kyckling med jordnötssås

Söndag
Jag har städmani! Rensar och rensar, men känns som om mitt rum bara blir stökigare och stökigare istället...ja ja, någon gång blir jag väl klar hoppas jag.
Sen gick vi och kollade in grannarnas nya kök. Riktigt fint! Där lär ju jag hänga i sommar, haha!
Dessutom är altan nummer tre klar nu och poolen fylld med vatten. Sooommaaaaaar! :D
Sen blev det stallet och en ridtur på Svarten (som för övrigt börjar bli lite rund om magen efter att ha varit ute ett par nätter nu).

Grillade hamburgare med coleslaw.


Mot stallet!

Nu taggar jag hard work hela veckan! Ska försöka bli bättre på att lägga mig i tid också, haha wish me luck! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0