Städhelg

Oj vad det har städats denna helg!

Igår (lördag) gick jag och mamma upp tidigt och sedan övningskörde jag hela vägen till vår sommarstuga i Haverdal. Ett rådjur gömde sig bakom en "reflexstolpe" och jag såg den precis innan vi svischade förbi den i 90 km/h. Som tur var vände den och sprang in i skogen igen. Annars hade den varit rätt så mosad nu är jag rädd.

Vi vände uppochner på hela stugan och städade allt från golv till tak. Bokstavligen. Trots städande i tio timmar inklusive frukost, lunch och fikapaus hann vi inte städa varken kök eller toalett. Men resten blev skinande rent i alla fall.

Idag har städningen fortsatt, fast här hemma. På mitt rum.

Hoppas ni har hunnit vara ute i det fina vädret istället för att städa! :)

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Svar: Tack! Leggingsen är från H&M, fast de är köpta för över ett år sedan :)

2012-05-20 @ 22:25:11
URL: http://justlikelinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0