Schweiz - torsdag 3 maj

Time for school! In Switzerland! 07.30 började skolan och v tog bussen dit.
45 minuter psykologi, 10 minuter rast, 45 minuter psykologi, 10 minuter rast, 45 minuter psykologi, 10 minuter rast. Puh! Sen trodde jag det var dags för lunch. Det var det inte. 45 minuter historia, 10 minuter rast, 45 minuter engelska...TIME FOR LUNCH!
Trodde jag skulle svimma av hunger. Efter en kort lunch blev det dags för idrott. "Flashmob" stod på schemat. Kul men svårt när man inte kunde dansen från början. Vet ni inte vad Flashmob är, vilket inte jag hade en aning om förut, sök på youtube! :)

Efter idrotten var det dags för tyskalektion 2x45 minuter. Då somnade jag! Var dock inte ensam om att ta en tupplur där, haha!

Hemma blev det en powernap innan vi åt fajitas till kvällsmat. Sen bakade vi cupcakes kvällen lång :D


Fin utsikt från klassrummet, eller hur?
Danja och Sandra in action på historian :)




Det börjar löna sig att sätta kameran i händerna på Sandra. Kolla vilka fina bilder på katten hon har tagit! :D


Utsikt från balkongen



















Kylen full av cupcakes! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0