Schweiz - fredag 4 maj

Danjas födelsedag! Hon fick dock ta sina cupcakes och gå till skolan ändå stackan. Jag och Sandra tog sovmorgon och sen en promenad. Vi lyckades (till min stora glädje och Sandras förskräckelse), hamna mitt i en dressyrtävling. Vi tittade en stund på läktaren och gick sedan hem och åt lunch.

Efter maten gick vi ut igen och det var rena sommarvärmen. Jag och Sandra började gå uppför de gröna kullarna och det slutade med att vi satt på en bänk med världens finaste utsikt!

Under tiden var Danja och hennes bror Micha på gymmet och svettades. När jag och Sandra kom hem, lade vi oss på varsin solstol på balkongen och bara chillade. Så härligt! Katten Souris var också med såklart :)

Sen blev det dusch och fix innan kvällsmaten som bestod av rösti och någon slags fläskfilégryta. Supergott! Tack till Micha som lagade den :)

På kvällen firade vi Danjas födelsedag tillsammans med hennes vänner i en lounge inne på Kunstgütli (en bar). Sen blev det nattbussen hem.





























We love Switzerland! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0