Körlektion 18

Körlektionen idag började bra. Jag fick köra mycket på eget initiativ vilket gick bra till en början, sedan tappade jag koncentrationen lite x) Fick i alla fall träna på att parkera och det gick bra. Inledde övningen med att göra en snygg parkering och sedan fortsatte jag med att backa och trixa för att backa in mellan två bilar. Måste tänka på min placering i rondeller! Det är så svårt att komma ihåg! Sen hann jag precis hem innan det började åska. Så fick vänta lite med att åka till stallet. Väl där blev det en ridtur på fina Svarten. Han var så duktig så. Red hem och hälsade på mamma och syster också :) Imorgon blir det jobb, lunch med Linnéa och sedan stallet. Svarten är inne sin sista natt inatt för imorgon blir det bete dygnet runt för hans del :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0