It's summer!

Kan inte fatta att jag för en vecka sedan stod och hackade tänder i stallet för att jag frös så och slängde på Svarten ett fleecetäcke eftersom han var så blöt. Idag är det strålande sol och nästan hela 30 grader! :D

Jag jobbade bara förmiddagen idag så har varit hemma och pluggat lite teori sedan dess. Så tråkigt att vara allergisk eftersom mina ögon och min näsa bara rinner så fort jag är ute. Annars hade jag lätt suttit ute och pluggat idag.

Nu ska jag dock trotsa allergin och ha körlektion och därefter ska jag ta mig en ridtur på myseponnyn.

Vi hörs ikväll! :)

Det känns så tråkigt med mina bildlösa inlägg. Eftersom jag inte har så mycket nya bilder att visa så får det bli en bild som är exakt ett år gammal. Mamma och jag som övade på att göra balfrisyr :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0