Ida ♥ Marabou jordgubb

Så skönt med en ledig dag idag! Har rensat lite på mitt rum, övningskört med mamma och ätit och druckit massa onyttigt. Som man ska en ledig dag helt enkelt.

Fick även klarat Fas C i körkortsteorin. På bara andra försöket! Lite duktigt av mig faktiskt. Speciellt med tanke på att det var många frågor om själva bilen, katalysatorer hit och dit som jag inte kan någonting alls om.

Jobb imorgon och sedan blir det ännu en lugn helg. Vet inte varför, men känner mig ovanligt trött hela tiden. Kan bero på pollenallergin...

Idag när jag och mamma handlade på Coop köpte vi med oss en Marabou jordgubb hem. Den är så god! Den får betyg lika god som Marabou mango. Jättegod alltså :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0