And for a moment you made the world stand still

Fredagsmyset igår avslutades med pannkakor och en rejäl dos socker klockan tre på natten! Sov i alla fall helt underbart gott och länge efter det. Det förtjänade jag, känns som om jag inte haft sovmorgon på evigheter.

Sen har jag städat lite och pluggat lite teori. Sebbe ligger tydligen långt före mig nu och det är ju inte så bra med tanke på att vi tävlar om vem som får körkort först.

Anyway, när jag tog min mobil innan för att slänga iväg ett sms till Sebbe insåg jag att det kunde bli aningen svårt. Hans mobil låg nämligen kvar bredvid min...haha! Så typiskt!

Bjuder på lite random bilder från igår kväll



Haha, gotta love bild nummer tre! xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0