In the club nothing really matters

Började helgen med morgonfodring i lördags morse. Efter att ha sovit några timmar till gjorde jag klart Fas A i teorin och tog sedan en ridtur på Svarten. Det gick sådär. Han letade efter något att bli rädd för och när han fick syn på två små barn tog han till flykten. Eller ja, en liten bit i alla fall. Sedan taktade han hela vägen hem. Ja, ja. Det kan ju inte alltid bli som man har tänkt sig.

Kvällen spenderades i alla fall med världens bästa tjejer. Började med förfest och fix hemma hos Linnéa, därefter åkte vi ner till Campus och tittade när mina kusiner hade spelning. Riktigt bra var dom! Sen drog vi vidare till Oscars. Jag hade i alla fall en helgrym kväll. Dock slutade det hela med att jag och Linnéa krockade med varandra när vi cyklade hem på natten. Ingen jättesmäll direkt, men det räckte för att vi båda två, med cyklar och allt skulle landa på den blöta asfalten. Som tur var kom vi undan med lite skrapade handleder och en skrapad haka för Linnéas del.



Hos Linnéa den 20-åriga.


Duktiga David och Liza på Campus.


Jag och Linnéa på Oscars.

Idag har jag inte varit alltför pigg, men har i alla fall fått övningskört med pappa, ätit god söndagsmiddag och myst i stallet hos goseponnyn. Han var täckt av lera när jag hämtade in honom från hagen så han fick en ordentlig rykt och ett rent täcke på sig. När jag kom hem insåg jag att han satt den största mängden lera på mig. Både på kläder, händer och ansikte. Fint!

Förrätt


Huvudrätt


Efterrätt

Imorgon börjar jag jobba klockan nio och sedan ska jag en liten sväng till stan. Sist blir det stallet :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0