:)

Kvällen igår hos Lovisa var jättemysig, tack tjejer och killar! :D

Tanken var att Sebbe skulle kommit till mig igår kväll efter att han varit på fest. "Kom du hit när ni festat klart. Jag är hemma nu", smsade jag.
Hemma ja, och sovandes! Hade både vibration och ljud på, på mobilen, men vaknade såklart inte ändå. Halv sju imorse såg jag att Sebbe för ganska många timmar sedan, smsat och insett att jag somnat. Sorry honey! ;)

Idag taggar jag körkortsteori, övningskörning, städning och ridning :)

Gårdagens outfit. Dock är tröjan egentligen korallfärgad, men det var lite mörkt när bilden togs.


Tanken var att ha en matchande sminkning, men det blev lite ljust när sminket väl var klar. Färgen såg ut att passa perfekt i paletten, men icke!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0