There's something about the sunshine

Som ni antagligen har märkt är jag ganska dålig på att uppdatera bloggen på helgerna. Så jag gör ett bildinlägg med bilder från helgen :)


Vi överraskade mamma tillsammans med grannarna. Åkte stor taxi för åtta personer till John's Place och åt middag. Supermysigt och mamma blev jätteglad :D

Mormor och morfar kom hit och åt middag. Glömde helt bort att fota huvudrätten, men kan berätta att det var kyckling fylld med parmesanost och lufttorkad skinka, potatis och vitvinssås.
Här ser ni förrätt och efterrätt i alla fall:


Mums med hemmagjord passionfruktsglass!

På lördagskvällen serverade jag och syster på min bästa väns pappas 50-årsfest. Galet roligt hade vi :D

Kyckling nummer två. Minst lika god den!


Mina små vänner...


Nej, här var hon ju, min ännu bättre vän!


Lite lagom trötta sådär mitt i natten. Men snygga ändå såklart! ;)


Serverarfrisyren!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0