På rymmen

Hej!
Jag tror att jag har vant mig vid att bara sova sju timmar per natt för imorse vaknade jag före nio och kunde inte somna om. Så jag tvingade upp syster och lät henne slava runt med dammsugaren i hela huset. Själv gick jag loss med trasa och spray så nu är det rent och fint i familjen Arvidssons palats :)

Sen blev det stallet en sväng. Hörde ljudet av hovar på gårdsplanen och en tjej kikar in i stallet och säger att en häst är lös. Förstod med en gång att Desteny rymt. Igen. Så jag sprang med ut och fick se två andra ryttare som hade lyckats fånga henne. Som tur var fick jag in henne i hagen igen utan alltför stora protester.

Nu har jag i alla fall fixat mig och väntar på att Emma ska komma och hämta mig. Sen bär det av mot Lovisa :)

Ha en bra kväll allihop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0