Körlektion 11

Igår hade jag körlektion nummer elva. Gick finfint! Stadskörning verkar passa mig bra eftersom jag får köra låååångsamt då! ;)

Jag var helt slut och insåg att jag borde åkt direkt hem och lagt mig istället för att åka till stallet och träna horsemanship med pållen. Vilket jag naturligtvis inte gjorde. Åkte hem och sov alltså.

Jag cyklade hem från körskolan, när denna tanken poppade upp i geniet Idas huvud:
"Åhhh vad jag är trött på att cykla! Det ska bli såååå hiiimlaaa skööönt med körkort! Tänk, då kan jag ju ta bilen till körskolan...
Eh...ursäkta? Vad tänkte jag nu? Bilen till körskolan? Det är ju för sjutton då jag inte ska till körskolan mer!"
Bra där Ida!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0