Körlektion 10

Började dagen klockan 05.45 för att gratulera mamma på födelsedagen med frukost på sängen och presenter.
Hon fick en temugg och ett påskte från Village och ett par Thomas Sabo-örhängen från Victorins.


Jobbade 07.00 - 15.30 och sen blev det teoriplugg på körskolan. Därefter hade jag körlektion. Fortsatte att köra i stan och det gick minst lika bra som igår. Känns härligt att det går framåt nu även om det är en bra bit kvar tills jag slipper köra omkring med övningskörningsskylt ;)

Sen hämtade pappa och syster mig och vi åkte till Granngården och köpte kraftfoder till Svarten.

Kraft Grund äter Svarten alltså. Jag vet att ni antecknar i smyg!

Sen lämnade de mig vid cykelaffären så att jag kunde hämta hem min cykel. Vilken lättnad att slippa köra omkring på min gamla cykel som jag får ont i ryggen av att cykla på. Så nu flyger jag fram igen. Eller ja...rullar betydligt snabbare än vad jag gjort den senaste veckan i alla fall.

Sen blev det stallet. Pappa körde dit fodret eftersom en 25-kilos säck antagligen hade orsakt ytterligare en punktering på min cykel. Så mockade boxen och borstare av den värsta leran på Svarten innan jag cyklade hem. Blev en snabbdusch och sedan smörgåstårta med min kära familj.

Tyvärr blev det ingen smarrig smörgåstårte-bild till bloggen. Var alldeles för hungrig för att gå och hämta mobilen. Sorry! Men alla har väl i och för sig sett en smörgåstårta förut...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0