Hey I'm superman!

Eller ja, superwoman kanske. I alla fall är det vad min hjärna verkar tro att jag är. Jag undrade lite vad jag höll på med när jag gick upp klockan sex imorse för att cykla till stallet och morgonfodra hästarna. En lördag!
Som tur var piggnade jag till när jag väl kom ut.

Sen åkte jag hem och sov en timma till innan jag begav mig mot stan för frukost med Gabriella. Hon åker till Ghana imorgon, så ville passa på att säga hejdå :)

Nu har jag nyss ätit systers couscous med kasslersås och ska strax bege mig till stallet igen. Pappa kommer även förbi och fotograferar lite. Så snart får ni se hur fin han är, Svarten :D

Mot stallet! Klockan 06.10.


Frukost med Gabriella.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0