Fail

Dagens fail. Av Ida Arvidsson.

Får ett sms av min körlärare (som även är min pojkväns lärare), där det står att hon behöver få tag i Sebastian men att han inte svarar.
Jag skrev tillbaka till henne att jag skulle ringa till honom.

Sagt och gjort.

Inget svar på Sebbes mobil så ringde på hemnumret istället. Sebbe, hans bror och hans pappa låter exakt likadant när de svarar i telefon. Jag skojar inte. Deras röster låter identiska just i telefon.
Jag: Hej! Det är Ida. Är Sebbe där? Eller...är du Sebbe?
Han: Hej! Eh, jag ska hämta honom.
Jag inser att det inte är Sebbe och medan jag hör hur han ropar till Sebbe att jag är i telefon så börjar jag fnissa hysteriskt.

Kan tilläggas att mysteriet fortfarande inte är löst. Jag vet fortfarande inte vem av dem det var som svarade, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0