Djuroman

Idag har jag befunnit mig på jobbet i hela tio timmar. Tänk att jag hade det så varje dag för bara tre månader sedan. Förstår verkligen inte hur jag överlevde. Nu är jag så trött att jag knappt orkar gå och borsta tänderna (eller pastiellerna som Sandra brukar säga).
Har träffat ovanligt många hundar på jobbet idag och när Elisabeth skulle beskriva för en kund hur djurtokig jag är, sa hon: "Jaså, så du funderar på att skaffa hund? Då kan du ju prata med Ida här. Hon gillar hundar. Och hästar. Och katter. Och kaniner. Och råttor...eller nej, vad var det nu igen du hade för djur förut? Ja, hur som helst, Ida är en riktig djuroman hon".

Så ja, nu vet ni det. Att jag är en djuroman alltså.

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0