<3

Fick nästan en söndag som följde min egenpåhittade söndagslag. Om man bortser från massagen då, men det var ju mitt eget fel eftersom jag hann somna innan Sebbe kom hit inatt. Har i alla fall hunnit med övningskörning, plugga teori och en ridtur. Städningen får tyvärr vänta till en annan dag...

Övningskörningen gick riktigt bra idag. Körde för första gången med vår vita volkswagen. Började med Fas A i förmiddags och hann göra halva. Svarten och jag red ut tillsammans med Lina och fjordingen Luneman. Tog en lugn tur med skritt och trav. Hade tänkt rida lite dressyr i paddocken sedan, men frös så hemskt och dessutom kändes Svarten riktigt fin så ville ju avsluta när det gick som bäst :)

Sötponnyn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0