You're here to fail

"Halkan här hos oss är till för att misslyckas!", sa gubben som jobbade på trafikövningsplatsen, som det så fint heter.
Jodå, nog slirade vi runt en del jag, Anna, Magdalena och Robin. Kul, kan jag inte heller direkt påstå att det var. Snarare bromsade jag i någon slags skräckblandad förtjusning.
Förutom att köra på själva halkbanan har jag även fått sitta uppochner i en bil som långsamt snurrades runt (på sidan). Detta för att se hur det känns om man voltat med bilen. Satt även i en bil framför en uppstoppad älg och herre min get vad stor den blev när man satt i bilen!
Slutligen fick jag prova att "krocka" i 7 km/h genom att sitta i ett bilsäte som satt på ett slags räls. Ganska coolt faktiskt!

Sen körde jag sista biten hem. Gick finfint trots att läraren pratade i mobilen precis när jag skulle köra på motorvägen, så det fick jag klara helt själv, haha!

Nu när halkkörningen är avklarad ska jag plugga lite teori, fixa kvällsmat och sedan mysa med Sebbe :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0