Nationaldag på Gekås

Vad passar bättre än att spendera nationaldagen på Gekås bland blå-gula kassar?

Jag transporterade i alla fall dit hela familjen tryggt och säkert och klarade mig nästan hela vägen fram till målet. Parkeringen. Gick massor av folk överallt med kundvagnar, barn, hundar och jag vet inte allt. Precis när jag såg en ledig parkeringsruta blockerade en tjej min planerade väg och självklart var det lite uppförsbacke. "Meeeen ditt puuuuckoooo! Fattar du inte att jag inte kan starta i backe med vår bil eller!?"

Det fattade hon tydligen inte. För hon stod kvar där mitt i vägen och började sätta upp håret! WTF liksom!?
Sen kom det bilar från motsatt håll som inte kunde köra förbi eftersom jag fick kärringstopp och smarttjejen stod kvar.
Så pappa och jag fick byta plats och så fick han parkera. Typiskt.

Väl inne på Gekås kutade jag omkring som om jag vore med i Gekås eget kundvagnsrace. Med korg och utan kundvagn dock.

Sen körde jag hem oss också. Mycket duktigt av mig måste jag säga.

Detta fick följa med mig hem idag:

- Nya fotoramar
- Necessär + sminknecessär (Björn Borg)
- Film
- Bok
- Cupcakes & Muffins (present)
- Nagellack + toplack
- Ansiktsmasker
- Frank Dandy trosor


Hemma blev det laxmacka! :)

Ni ska få se bättre bilder på nagellacken snart. Köpte även några nya lack förra veckan som jag lovar att visa er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0