Midsommar

Jag har haft en riktigt mysig midsommarhelg.
I fredags for jag runt på stan som en galning och hann både shoppa, köpa present till pappa och hämta ut allergimedicin på mindre än en timma. Sen spenderades kvällen med Linnéa och Sandra. Först massa god mat, dricka och sedan utgång.
 
Tyvärr glömde jag fotografera min studentklänning som jag hade på mig, men bjuder på lite andra bilder istället.
 
Sen på lördagen gjorde jag och Sandra smoothies till frukost och sedan spaghetti carbonara till lunch. Därefter fixade vi oss och cyklade iväg till affären och handlade. Sen hem till Linnéa en sväng och hämta lite saker från gårdagen. Sen pluggade jag lite teori innan jag och Sandra satte igång med matlagningen. Linnéa kom också förbi och så hade vi chillkväll :)
 

Den regniga söndagen spenderades hemma hos mormor och morfar. Tyvärr en bildlös dag.
 
Tackar Sandra som varit min trogne sambo under helgen och tack Linnéa för god mat och ditt fina sällskap :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0