Live från Haverdal

Befinner mig just nu i Haverdal med världens bästa Linnéa.
Vi kom hit igår kväll och köpte pizza och satt här på altanen och åt samt drack lite gott vin och cider. Mys!
Sen blev det film och jag somnade i soffan och missade slutet, haha!

Nu har vi i alla fall stigit upp, ätit frukost, fixat oss (eller ja, nästan. Linnéa står och blåser håret just nu och jag har inte kommit ur mjukisbyxorna ännu). Men annars så!

Snart ska vi åka till Heberg och plocka upp Josefin och sen är planerna att åka in till Halmstad och spendera eftermiddagen där. Kvällens planer är ännu inte klara, men jag är säker på att vad vi än gör kommer det att bli awsome! :D

Hej så länge!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0