Körlektion 20 & 21

Det känns som om jag har varit vaken i över en vecka i sträck. Egentligen är jag kanske inte så mycket tröttare än vanligt, men det känns som om dagen har varit oändlig! Tur då att den har varit så bra!
Först sex timmars jobb och sen en dubbel körlektion på det. Tränade på "farliga" vänstersvängar, lite högersvängar samt att vända. Sen blev det motorväg och köra om en lastbil. Fantastiskt att inte min hjärna började koka så mycket som jag koncentrerade min under de där 80 minuterna, haha!
Bra gick det i alla fall :)

Sen hem och äta smörgåstårta och jordgubbstårta med familjen, grannarna och mormor och morfar. Sen åkte jag och Alexander till stallet. Kommer bilder strax som Alex fotade på mig och Svarten.

Lång men bra dag helt enkelt!

Bjuder på bilder från min student som var för precis ett år sedan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0