Körlektion 19

Nyttig körlektion idag! Min lärare var nämligen på sjukhus med sin son, så jag fick köra med en annan lärare. Tränade på att parkera och fick typ bara ta egna initiativ. Kul! Fick en hel del bra tips i alla fall och vem trodde att någon skulle säga till mig att köra långsammare!? Men han har rätt. Även om det inte går för fort alltid så går det för fort för att hinna tänka. Fick beröm i alla fall samt lite nya saker att träna på.

Dessutom verkade han (som många andra som inte känner mig), ha svårt för att bedöma min ålder.
M: Ska vi ta och köra ner mot stan och kolla på studenterna?
Jag: Ja, det kan vi ju göra, haha!
M: *sneglar på mig* Hm, då är det väl din tur nästa år då? Att ta studenten menar jag.
Jag: Näääe, jag har tagit studenten. Förra året...
M: Jaha ja, oj, jaa...såååå vad gör du nu då?
Jag: Jag jobbar...

Herregud, hur svårt kan det vara?! xD
Såååå liten ser jag faktiskt inte ut :P


Ja ja, nu ikväll har jag i alla fall lagat mat till pappa och syster. Mamma är och hjälper till på Oskars studentmottagning. Blev pasta och lax :)

Slänger in två bilder som är tagna för exakt ett år sedan. Vi höll på att pynta studentflaket :D




Imorgon taggar jag fullspäckad dag med jobb, dubbel körlektion och ridning. Pjuh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0